O.M.G. Je hebt op de Timetravel knop gedrukt!!

Je vliegt door het ruimte-tijd continuüm en landt op precies dezelfde plek als waar je bent vertokken.

Alleen zijn we 24 uur verder. Je hoort een zachte *pling*

YOU’VE GOT MAIL!! 😉

Waarom zouden ze met een coach willen werken?

In de e-mail die je net hebt gelezen heb ik een ultra korte maar waanzinnig belangrijke les gedeeld. Deze les is zo belangrijk dat ik hem hier nog een keer ga herhalen:

…Start van de ultra korte maar waanzinnig belangrijke les…

 

Mensen kopen alleen iets bij jou als ze er zelf klaar voor zijn (lees deze zin minimaal 3 keer).

Pas als je deze zin echt goed hebt laten binnenkomen. En je snapt volledig wat je hebt gelezen. Lees dan de volgende zin.

98% van jouw potentiële klanten is nog niet klaar om te kopen! Die hebben nog van allerlei redenen of barrières waarom ze nu géén ja kunnen zeggen. (lees deze zin ook 3 keer, zelfde principe)

Het belangrijkste woordje in de zin hierboven is het woordje…. Nog.

De meeste ondernemers richten zich in hun marketing op de 2% die nu bereid is om te kopen. Ze negeren de redenen waarom mensen misschien nog niet zover zijn.

En dat is exact waarom de meeste ondernemers ontzettend veel moeite hebben om (voldoende) klanten te krijgen.

Veel slimmer is het als je je gaat richten op die 98%. En die gaat helpen om hun barrières te overwinnen.

Waarom? Omdat je dan ongeveer 48 keer zoveel kans hebt om je aanbod te verkopen. Daarom!

48 keer zoveel klanten.. Katchiiiing. Hoor ik daar een kassa rinkelen?

En dit is precies waar die klantmachine over gaat. Die machine zorgt ervoor dat jij jouw potentiële klanten helpt om stap voor stap hun barrières te overwinnen.

Zodat zij wel klaar zijn om te kopen.

En bij jou in de praktijk de kassa gaat rinkelen.

 

…Einde van de ultra korte maar waanzinnig belangrijke les…

Eén van de belangrijkste barrières is dat ze denken dat ze het zelf wel kunnen oplossen..

Maar jij weet natuurlijk wel beter. Jij snapt heel goed dat door te werken met een coach je vele malen sneller het gewenste resultaat bereikt.

Maar hoe ga je dat jouw potentiele klant duidelijk maken?

Niet door heel hard te proberen om ze te overtuigen. Lees de les hierboven nog maar eens een keer. Ze gaan alleen met jou werken als ze er zelf klaar voor zijn.

Maar wat je wel kunt doen is jouw potentiele klant laten weten wat nou eigenlijk de waarde is van het werken met een coach. Zodat ze zelf tot de conclusie kunnen komen dat het slim is om hulp in te schakelen.

Want weet je wat het is. Mensen kunnen nog zoveel informatie vergaren over hun probleem. Dat is heel waardevol. Maar meestel zullen ze toch hulp nodig hebben bij het implementeren van de oplossing. Een boek lezen of een webinar volgen heeft niet dezelfde impact als het werken met een real life coach.

Dat ben je wel met me eens neem ik aan.

En daarom heb ik voor jou een overzicht gemaakt met 10 redenen waarom iedereen een coach zou moeten hebben.

Leg dit overzicht naast je neer elke keer als je een gesprek voert met een potentiele klant. En voed je klant met alle redenen waarom het slim is om het niet alleen te doen.

Gegarandeerd dat ze sneller tot de conclusie zullen komen dat ze met jou aan de slag moeten.

Download het gratis overzicht via de oranje button hieronder.

Benieuwd hoe het verder in elkaar zit met dat OAOAO systeem?

Fantastisch!! Dan lees je lekker de volgende mail in de Morgen Meer Klanten Cursus. Want deze zit nu in je mailbox.