fbpx

Gratis E-book “Move!”

7 krachtige tips voor het effectief beïnvloeden van keuze- en koopgedrag

Wil je meer klanten en meer omzet in je business?

Maak dan je marketing super effectief! En dat is helemaal niet zo moeilijk als je misschien denkt. Ik leg je graag uit hoe dat zit.

Het belangrijkste doel van marketing is om mensen te verleiden jouw producten of diensten te kopen. Waar of niet waar? De essentie van goede marketing is: het succesvol beïnvloeden van keuzes en (koop) gedrag! Geen geheim, dat weet jij ook.

Technologie, kanalen, platforms en markten veranderen continu maar de drivers van het menselijk gedrag, die veranderen nooit! Daar ligt dus de sleutel!

In mijn GRATIS E-book Move! leg ik je in 7 stappen uit hoe je jouw marketing onweerstaanbaar maakt. Ongeacht het kanaal of de tools die je gebruikt.

Ik wed dat je minimaal 3 van de tips niet eerder hebt gezien 😉

GRATIS E-book

7 krachtige tips voor effectieve beïnvloeding

Wil jij direct meer klanten? Vraag dan gratis het e-book Move! aan. Een boek met 7 extreem krachtige tips voor het effectief beïnvloeden van keuze- en koopgedrag.

dit veld niet invullen s.v.p.

Je gegevens worden gebruikt voor het versturen van het E-Book en handige beïnvloedingstips. Je kunt je op elk moment uitschrijven. Voor meer informatie, zie ook onze Privacy Policy.

“In my whole life, I have known no wise people who didn’t read all the time – none, zero.”

– Charlie Munger

Over de auteur:

Drs. Marcel Heinkens (49) is zijn hele leven bezig geweest met het gedrag van mensen. Waarom doen we de dingen die we doen? Kun je dat gedrag voorspellen? Kun je dat gedrag beïnvloeden?

Als succesvol marketeer, ondernemer en coach met meer dan 20 jaar ervaring heeft hij zijn fascinatie voor menselijk gedrag omgezet in toepasbare (in de praktijk bewezen) kennis en methodieken. Methodieken voor super effectieve marketing. Hij heeft zijn kennis onder andere ingezet voor bedrijven als ABN Amro, Malmberg en Thieme Meulenhoff en is daarnaast eigenaar van 2 bloeiende bedrijven (waaronder System two).

Naast praktijkdeskundige met twee voeten stevig in de dagelijkse marketing praktijk is Marcel ook universitair geschoold marketingdeskundige en een gecertificeerd behavioural designer.