21 en 22 juni 2020

Regio Utrecht

Behavioural Magic 2-daagse

Krachtige marketing is gebaseerd op een diep begrip van de psychologische principes die ons gedrag beïnvloeden en de tactieken om deze kennis effectief in te zetten. En dat is precies wat je in de Behavioural Magic Masterclass gaat leren.

Slechts 12 plaatsen beschikbaar

De inschrijving sluit over:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Wat als jij een toverstaf zou hebben waarmee je moeiteloos van kijkers, kopers maakt? … Dat zou wat zijn…

Zo’n toverstaf bestaat natuurlijk niet. Maar wat als je de principes en technieken leert waarmee je het gedrag van je (potentiële) klanten zo krachtig kunt beïnvloeden dat je elke situatie naar jouw hand kunt zetten? De technieken die je leert tijdens deze 2-daagse zullen jouw marketing next level maken.

Dit zijn dezelfde principes en tactieken die de grootste illusionisten ter wereld gebruiken om ons werkelijk alles te laten geloven. Dit zijn de principes en tactieken waarmee organisaties zoals Bol.com en Booking.com groot zijn geworden en waardoor ze nu tot de meest succesvolle bedrijven ter wereld kunnen worden gerekend.

Maar niet alleen jouw marketingcampagnes worden krachtiger. De strategieën en tactieken die je gaat leren zullen jouw persoonlijke beïnvloeding skills enorm vergroten en daar hou jij je hele leven profijt van. Behavioural Magic is een lifechanger!

In de Masterclass Behavioural Magic leer jij in 2 dagen:

1. Diep begrip van de principes die ons gedrag beïnvloeden.

Geen oppervlakkige opsomming van theorie maar diep inzicht in de ingrediënten van sociale beïnvloeding.

Veel inspirerende en verhelderende praktijkvoorbeelden!

2. Modellen en tactieken voor effectieve beïnvloeding.

Modellen geven jou houvast en brengen de mogelijkheden van toegepaste gedragspsychologie tot leven.

Leer spelen met beinvloedings tactieken in jouw eigen context en praktijksituatie.

3. Een helder framework om je marketing te versterken.

Zonder een systeem ‘doen we maar wat’ – we improviseren. En dat gaat vaker fout dan goed.

Praktische stappenplannen en een blauwdruk die je keer op keer kunt gebruiken.

En heel veel extra’s:

  • Heel veel praktijkvoorbeelden die jij zo kunt kopiëren
  • Handige cheatsheets met de theorien en technieken
  • Oefeningen die jou blijven helpen om je beïnvloeding skills aan te scherpen
  • Toegang tot een netwerk van collega specialisten en een continu stroom van unieke tips en tricks

Wat kun je verwachten?

 Alle kennis en tools die je nodig hebt om jouw marketing onweerstaanbaar te maken.
 2 inspirerende en intensieve dagen met gelijkgestemde ondernemers en marketeers.
 Persoonlijke begeleiding van een marketing- en gedragsexpert.

Een certificaat van deelname.
Toegang tot een exclusieve Facebookgroep waar je met andere alumni kunt sparren over jouw campagnes.
Na afloop plannen we een telefonisch evaluatiegesprek in, waar je de kans krijgt om nogmaals al je vragen te stellen.

Profiteer nog van de vroegboekkorting*:
Van €1.799,- voor €1.499,-

* Dit is een tijdelijk aanbod en vol = vol.

Slechts 12 plaatsen beschikbaar

Veelgestelde vragen (FAQ)

Waar wordt de Masterclass gegeven?

De Masterclass wordt gegeven op een inspirerende locatie in de regio Utrecht. De exacte locatie ontvang je via de mail ruim voordat de Masterclass zal plaatsvinden.

Wat zijn de Masterclass tijden?

We beginnen stipt om 9:00 uur. Het is raadzaam om zo rond 8:30 uur aanwezig te zijn zodat je tijd hebt om even rustig een kopje koffie of thee te nemen.

Voor wie is deze Masterclass bedoeld?

De Masterclass is primair bedoeld voor ondernemers en marketeers maar is ook heel interessant voor verkopers en managers.

Op welke data vindt de Masterclass plaats?

De Masterclass duurt 2 dagen en wordt gegeven op 21 en 22 juni 2019.

Wat nu als ik niet kan op deze dag?

Mocht je echt geen mogelijkheid hebben om tijd vrij te maken om deze investering in jezelf te doen dan raad ik je aan om een mail te sturen met het verzoek om alvast een plekje te reserveren voor een toekomstige datum.

Moet ik zelf nog iets meenemen deze dagen?

Nee. Wij zorgen voor een volledig verzorgde experience. Alle noodzakelijke materialen voor de cursus zijn aanwezig. Ook voor de inwendige mens zal zeer goed worden gezorgd 😊

Wordt er voor een lunch gezorgd?

Ja. Wij houden van goed en lekker eten en drinken. Er zal de hele dag tevens voldoende te drinken en te snacken zijn. Als je speciale dieetwensen hebt mail die dan even door, dan houden we daar rekening mee.

Hoe kan ik me inschrijven voor de Masterclass?

Onderaan deze pagina vind je het inschrijfformulier voor de Masterclass . Zolang deze nog niet is gesloten is er nog plaats.

Wat als er toch iets tussenkomt?

Mocht je om wat voor reden toch verhinderd zijn dan zullen we in goed overleg zoeken naar een voor jou geschikte oplossing.

Door wie wordt de cursus gegeven?

De cursus wordt gegeven door marketing- en gedragsspecialist Marcel Heinkens.

Hoe weet ik of de inschrijving goed is ontvangen?

Zodra je het inschrijfformulier hebt ingevuld en verzonden ontvang je van ons een mail met een bevestiging dat we je inschrijving goed hebben ontvangen.

Hoe werkt de betaling voor de Masterclass?

Na inschrijven ontvang je een factuur. Geef even aan of deze op naam van je bedrijf of op privé moet komen te staan. De factuur moet binnen 14 dagen zijn betaald anders loop je het risico dat we jouw plek aan iemand anders moeten geven.

Ja, ik schrijf me in voor de Masterclass Behavioural Magic op 21 en 22 juni 2019


dit veld niet invullen s.v.p.

“The best investment you can make is in yourself”

– Warren Buffet (miljardair en top-investeerder)

Wat anderen zeggen:

Marcel heeft oog voor detail terwijl hij je op de grote lijn blijft wijzen. Een zeer sterk strateeg met oog voor uitvoerbaarheid. Een geduldig mens die tegelijk hard vooruit wil. Een feest om mee samen te werken!

Marcella Hageman

Marketeer

Marcel is a senior marketeer, with strong strategic and analytical capabilities. Understands the quality needs customers have. Thinks in an independent way and challenges teammembers with his thoughts and ideas. Seeks innovation. Is absolutely a nice and straight person to deal with.

Jan Willem Besselaar

Marketing & Communication Manager